Tonijn en water dieet

0
3265
Was dit artikel nuttig? Like ons!

Het tonijn en Water dieet is aanbevolen door professioneel bodybuilder Dave Draper. Voor drie dagen, eet en drinkt u dagelijks twee tot vier liter water en zes even grootte porties van ingeblikte tonijn. U kunt berekenen hoeveel tonijn u moet gaan consumeren op basis van uw behoeften aan eiwit. Voor elke pond lichaamsgewicht moet u 1,0 tot 1,5 g eiwit innemen. Elk portie 100 g tonijn bevat 26 g eiwit. Tijdens dit hele dieet, wordt er van u ook verwacht om deel te nemen bij het opheffen van routines met behulp van matige hoeveelheden van gewicht.

 

Wanneer u een koolhydraat arm dieet volgt, produceert uw lichaam een groot aantal ketonen. Deze voorwaarde, hierna aangeduid als ketose, treedt op wanneer het lichaam vet verbrandt en ketonen als bijproduct, volgens de Vanderbilt University produceert. Wanneer je lichaam in een staat van ketose, verliest u een hogere hoeveelheid water en natrium als normaal.

Als gevolg van de kleine inname van calorie├źn, zult u waarschijnlijk vermoeidheid gaan ervaren. Als uw calorie aantal toeneemt, moet u een toename merken van de energie niveaus. De maker van het dieet beweert dat zodra je lichaam zich aan het caloriearme eten plan aanpast, je vanaf dan niet moe zal voelen. De lage energieniveaus kunnen het moeilijk maken om te gaan sporten tijdens het dieet.

Als u een zeer laag calorie dieet gaat volgen, ondervindt u maagklachten, stelt het gewicht controle informatienetwerk. Deelnemers die aan een zeer caloriearm dieet mee doen kunnen gaan lijden aan constipatie, misselijkheid en diarree.

 

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER