Pest en Treiter Service

0
818
Was dit artikel nuttig? Like ons!

Herken je dit?

 

  • Je hebt een klasgenoot of collega en gedraagt zich heel zielig, loopt te zeuren of probeert op andere manieren aandacht te krijgen?
  • Jouw klasgenoot of collega wil zich maar niet aansluiten bij de groep, terwijl die heel tof is.
  • Jouw collega weet het altijd beter en krijgt altijd die` promotie die jij eigenlijk verdiend hebt?
  • Je vindt dat je collega of klasgenoot eigenlijk een lesje verdiend heeft, maar je hebt zelf geen zin om daar iets aan te doen of je wilt dit lekker anoniem doen?

Wanneer je met een van bovenstaande zaken te maken hebt, dan is onze unieke service echt iets voor jou!

 

Pesten 2.0

agressie

Onze pest en treiter service gaat vele malen verder dan ooit iemand zou kunnen doen! Voor onze klanten gaan wij tot het uiterste. We stellen geen lastige vragen en bieden een zo compleet mogelijk pakket aan, waardoor jij het maximale kunt halen uit jouw pesterijen en ook tijd over houdt voor andere leuke dingen, zoals meer tijd doorbrengen met jouw vrienden.

 

Werkwijze

 

Wij hebben kosten noch moeite gespaard om een uitgebreid pakket samen te stellen waardoor we onze klanten een 100% tevredenheidsgarantie kunnen aanbieden. Een van onze sterkste punten is onze projectmatige aanpak. Van A-Z is alles tot in de puntjes uitgedacht en uitgewerkt.

 

Onderzoek

 

researchOnze pestprojecten beginnen altijd met een goed onderzoek naar jouw slachtoffer. Vooraf zoeken we exact uit waar we het slachtoffer kunnen vinden. De verblijfplaats van het slachtoffer wordt in ieder geval eerst uitgezocht. Eventuele routes naar school of werk.

Daarnaast zoeken we eerst uit welke sociale media accounts het slachtoffer gebruikt, email adressen en telefoonnummers worden eerst allemaal uitgezocht.

Onze aanpak is heel persoonlijk. Hierbij kijken we gericht naar de persoon achter het slachtoffer. Wij sporen zoveel mogelijk kenmerken van deze persoon op, zodat we deze later kunnen gebruiken. We proberen zoveel mogelijk zwaktes van deze persoon op te sporen zodat we daar later op kunnen anticiperen. Ten slotte wordt ook onderzoek gedaan naar de familieomstandigheden van jouw slachtoffer.

 

De uitvoering

 

Pest AppZodra het voorbereidende werk is afgerond, kunnen we beginnen met de uitvoering van ons project. De exacte uitvoering van het project is afhankelijk van welke sociale media gebruikt worden door het slachtoffer en welke privacy instellingen deze gebruikt. In elk geval zullen we proberen via alle aangesloten social media accounts contact te leggen.

 

Warming up

 

ziekenhuisMeestal beginnen we met een telefoontje om 3 uur ’s nachts uit naam van het meest relevante ziekenhuis (liefst ver weg) om te melden dat een bekende of een familied zwaar gewond is opgenomen en misschien niet meer lang te leven heeft. Daarbij moedigen we het slachtoffer aan om zo snel mogelijk naar het ziekenhuis te komen.

In de meeste gevallen zal het slachtoffer zo snel mogelijk naar dit ziekenhuis vertrekken, desnoods met een taxi.

Bij aankomst in het ziekenhuis zal blijken dat er niets aan de hand was en zal het slachtoffer weer terug naar huis moeten gaan. Het gevolg zal meestal zijn dat deze een gebroken nacht zal hebben en de volgende dag op werk of op school oververmoeid zal zijn.

 

Aan de slag

Ondertussen zal ons team bij het slachtoffer thuis ervoor zorgen dat alle sloten en deuren onbruikbaar worden gemaakt door alle sloten en kieren te vullen met niet te verwijderen lijm.

Hierdoor zal het vrijwel onmogelijk zijn om de deuren of ramen te openen, waardoor er een specialist bij gehaald dient te worden.

Dit proberen we zo vaak mogelijk uit te voeren totdat het slachtoffer het huis niet meer uit durft of zorgt voor verbeterde beveiliging.

 

pizzasNepbestellingen

Onze pestmachine komt nu op volle toeren. Ondertussen zorgen we ondertussen ook dagelijks voor dat er eten wordt afgeleverd door diverse bezorgservices. Wij zorgen er dan ook voor dat er zo groot mogelijke hoeveelheden worden afgeleverd.

Naast voedsel zorgen we er ook voor dat er dagelijks grote hoeveelheden webshop bestellingen worden afgeleverd worden op het adres van het slachtoffer.

Wat vaak ook als vervelend wordt beschouwd is het grote aantal catalogussen en informatiepakketten die we vanuit de hele wereld op laten sturen. De brievenbus van het slachtoffer zal dagelijks volstromen wat heel veel irritatie zal opleveren.

 

Informatieaanvragen

 

Je kent ze vast wel: Die ‘bel me terug formuliertjes’ die je op heel veel websites terug vindt… Wij hebben wereldwijd duizenden van die formulieren verzameld en zijn in staat deze geautomatiseerd in te vullen. Wij vullen dagelijks enkele honderden formulieren in, zodat de telefoon bij het slachtoffer dag en nacht roodgloeiend staat.

 

Spookfacturen

 

spookfactuurVeel mensen worden zenuwachtig van betalingsherinneringen. Wij zullen het slachtoffer dagelijks bombarderen met spookaanmaningen van energie en telecombedrijven. Voor de meesten van onze slachtoffers, zorgt dat voor heel veel extra stress. wij werken hiervoor samen met specialisten in het versturen van spookfacturen.

 

 

Reputatieschade

 

pedofiielEen van onze favorieten is het onderdeel online reputatieschade. Hierbij verspreiden we zoveel mogelijk valse berichten over het slachtoffer. We verspreiden valse artikelen voornamelijk via door ons beheerde blogs en melden deze persoon ook standaard aan bij Meldpunt Kinderporno, zodat de reputatie maximaal geschaad wordt.

 

Variatie

 

Zoals eerder gezegd, we zoeken de persoonlijke zwaktes van het slachtoffer op. Is er bijvoorbeeld onlangs een famielid overleden? Perfect! Dan kunnen we daar prima gebruik van maken! We proberen elke zwakke plek uit te buiten, of het gaat om een aangeboren afwijking, een bril of een handicap. Dit zijn allemaal prima uitgangspunten om jouw slachtoffer tot het maximale het leven zuur te kunnen maken!

 

 

Ervaringen:

 

PeterPeter:

Op het moment dat ik deze jongens inhuurde was ik niet zo blij met mijn baan. Ik was toe aan een stap hoger, maar ik had zo’n irritante collega die alles zogenaamd beter wist en kon. Ze dreigden hem die promotie te geven en hij zou dan mijn baas worden.

Vanaf het eerste moment dat de pestservice met hem aan de slag ging, zag ik het snel bergafwaarts gaan met hem. Hij werd steeds vermoeider en maakte op zijn werk steeds meer fouten. Op een gegeven moment kreeg hij een burn-out waardoor hij 2 jaar niet meer mocht werken. Dat was echt perfect voor mij! Ik kreeg namelijk die promotie en werd zijn baas!

Ik ben deze jongens enorm dankbaar om wat ze voor mij hebben bereikt. Ik kan deze service echt iedereen aanraden!

 

Sam:

studentTijdens mijn studie had ik een enorme hekel gekregen aan een mede student na een knallende ruzie. Ik wou deze jongen een lesje leren, maar ik had het veel te druk met studeren. Toen ik deze service op internet tegen kwam, was ik meteen verkocht! In ieder geval kan ik zeggen dat deze jongens geen half werk uitvoeren! Kosten noch moeite werden gespaard. Ze hebben deze jongen weken lang dagelijks bestookt met telefoontjes, bergen post met catalogussen e.d. Maar het hoogtepunt vond ik nog wel dat ze 10 gram wiet hadden verstopt in zijn koffer toen hij naar Indonesië zou gaan vliegen. Ze hebben de wiet in Indonesië gevonden in zijn koffer en de kans is zeer klein dat hij me nog gaat irriteren tijdens mijn studie.

 

sandraSandra:

In mijn rol als afdelingshoofd, had ik van mijn hogere managers de opdracht gekregen om te snijden in personeelskosten. Helaas was er door de crisis te weinig geld over om mensen een goede vertrekregeling te aan te kunnen bieden. Ik was op zoek gegaan naar alternatieven om de kosten te kunnen drukken. Toen ik dit tegen kwam, was ik meteen verkocht! Als we alles volgens de officiële procedures moesten laten lopen waren we honderdduizenden euro’s kwijt geweest. Dankzij deze service kon dit voor een fractie van de prijs. De resultaten mochten er ook zijn! Ik weet eigenlijk niet eens wat ze precies allemaal gedaan hebben, maar 2 medewerkers hebben politiek asiel aangevraagd in Noord Korea en 5 andere collega’s kwamen op een gegeven ogenblik niet meer opdagen waardoor zij in gebreke waren en op staande voet ontslagen konden worden. Ik heb nog steeds werkelijk geen idee waar ze gebleven zijn. Ik kan iedereen die van zijn personeel af wil, deze dienst van harte aanbevelen!

 

Onze service

Ben je al overtuigd over onze service? Wij wel!

Wanneer je vandaag nog besteld, kun je het volgende verwachten:

  • Gratis Online Pestmonitor app
  • Online reputatieschademanager
  • Nu 1000 spookfacturen in plaats van 500 spookfacturen
  • Dagelijks wordt jouw slachtoffer wakker gebeld, gedurende 30 dagen
  • Nepbestellingen bij 10 verschillende aanbieders per dag, gedurende 30 dagen.
  • 500 smadelijke artikelen over jouw slachtoffer. Gratis online verspreid.
  • Gratis vermelding bij alle kinderporno meldpunten online.

Let op! Deze aanbieding is nog maar 3 dagen of totdat wij nog 15 aanmeldingen binnen hebben. Daarna hanteren we weer de oude prijs! Wacht dus niet te lang en bestel direct onze service! Wij bieden u ook onze unieke 30 dagen, niet goed, geld terug garantie!

 

Bestel-Button

 

 

DELEN
Vorig artikelPesten op school
Volgend artikelcambridge dieet

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER