Eiwitrijk dieet

0
2301
eiwitrijk dieet
Was dit artikel nuttig? Like ons!

Ga aan de slag met een eiwitrijk dieet. Een eiwitrijk dieet is een van de makkelijkste diëten om snel veel gewicht te verliezen. Bij deze vorm van afvallen verbrand je geen spiermassa, maar enkel en alleen lichaamsvet. Dit doe je puur door het tijdelijk drastisch aanpassen van je eetpatroon naar ontzettend eiwitrijke voeding en het beperken van de inname van koolhydraten en vetten. Deze vorm van afvallen heeft ontzettend veel voordelen waardoor je bijvoorbeeld nooit honger hebt en jezelf altijd fit blijft voelen. Ontdekken hoe je het beste aan de slag kunt en het snelst kunt afvallen doe je samen met ons, dus lees snel verder!
De voordelen van een eiwitrijk dieet
Zoals hierboven al genoemd verhoog je tijdens een eiwitrijk dieet de inname van eiwitrijke voeding en beperk je de inname van koolhydraten en vetten. Op deze manier gaat je lichaam op zoek naar andere voedingsstoffen waardoor je lichaamsvet aangesproken zal worden. Door de grote hoeveelheid eiwitten die je binnenkrijgt zal je spiermassa gewoon behouden blijven waardoor dit dieet een van de meest gerichte manieren is om af te vallen. Door deze eiwitrijke voeding zou je het idee kunnen hebben dat je veel honger hebt. Echter is deze dieetvorm volledig vrij van honger. In combinatie met de juiste eiwitpreparaten en voedingssupplementen heb je nooit last van een hongerig gevoel. Ten slotte val je met dit dieet direct twee tot drie kilo per week af waardoor je al snel resultaat zult zien.
Vier stappen naar een lager gewicht
1. Tijdens de eerste stap verdiep je jezelf in welke producten je wel en niet mag eten. Hierna eet je een periode alleen eiwitrijke producten en voeg je door jou gewaardeerde groenten toe. Om vervolgens al relatief gemakkelijk veel kilo’s aan lichaamsvet kwijt te raken.
2. In stap twee eet je nog steeds veel eiwitproducten, maar verhoog je ook andere energiebronnen weer iets waarna je maximaal 1200 kcal, 70 gram eiwitten en 50 gram koolhydraten per dag binnen krijgt.
3. Gedurende deze stap laat je jouw lichaam weer langzaam wennen aan koolhydraten waardoor je zal blijven afvallen, maar in mindere mate en uiteindelijk zul je op gewicht blijven.
4. Door de vorige stappen te hebben doorlopen heb je een jojo-effect voorkomen en zul je bij de juiste voeding op gewicht blijven: de missie is geslaagd. Je bent een aantal kilo kwijt en ziet er direct stukken beter uit!
Je blijft jezelf altijd fit voelen
Een van de belangrijkste voordelen van een eiwitrijk dieet is dat je jezelf altijd fit blijft voelen. Door het snelle resultaat blijf je jezelf constant motiveren. Je krijgt door middel van de producten met eiwitten, de groenten en speciale eiwitpreparaten altijd voldoende energie binnen om de hele dag alles te kunnen geven wat je normaal ook deed. Daarnaast zul je natuurlijk steeds een beetje fitter worden, gezien het feit dat je al bent afgevallen!
Is een eiwitrijk dieet de oplossing voor jou?
Ben je ouder dan 18 jaar en volledig gezond, dan kun je gerust starten met een eiwitrijk dieet. Ben je dit niet, dan kun je het beste contact opnemen met je huisarts of een diëtist die je vervolgens kan helpen aan een verantwoorde en succesvolle manier om af te vallen.
Ons advies: ga aan de slag met dit eiwitrijk dieet!
Het enige dat je nog hoeft te doen is zelf aan de slag gaan. Eet alleen vlees, schaaldieren, vis, eieren en zuivel, kaas, groenten en salades en eiwitshakes en andere voedingssupplementen. Daarnaast vermijd je koolhydraatrijke producten zoals aardappelen, pasta, rijst en brood. Ook suikers en chocolade, fruitsappen, zoete vruchten en alcohol kun je beter laten staan. Op deze manier is succes verzekerd en zul je versteld staan van de resultaten van dit eiwitrijke dieet!

GEEN REACTIES

LAAT EEN REACTIE ACHTER